Bilbevis

 
Jag tänkte det var dags att ge er bevis på att jag faktiskt var med och drejade förut. Är ganska länge sen jag skrev om det (inlägget hittar ni här) men nu är det i alla fall dags för bevis. Den ena skålen har vi (som ni ser) invigt som godisskål. Vet dock inte riktigt vad jag ska ha den andra till än, men dess syfte uppenbarar sig säkert så småningom. Om inte så kan jag ju alltid snegla på den ibland och känna mig lite nöjd. :)
 
 
 
 
 
 
Som ni kan se så är inte skålarna särskilt stora. Man kunde dock få ännu mer lera att jobba med och då hade man ju kunnat göra större grejer. Men som fullkomlig nybörjare kändes det säkrare att hålla sig ifrån några större projekt. Men roligt var det i alla fall. :thumbup:
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0