Slut i rutan

Oooooch där! Där tog min energi slut för idag. *gäsp* Ugh! Har roat mig med att tvätta, sortera tvätt och kläder samt städa hallen. Gör några små städryck varje dag. Sakta men säkert blir det bättre här hemma. Antar att det är fördelen med att ha det så förbaskat stökigt och skitigt - man ser skillnad hyfsat snabbt. Heh. 
 
Har även insett att vi måste införskaffa någon form av garderob eller byrå till. Det är smockfullt i tjejernas nu med andra ord har vi inte plats för bebisens kläder. Just nu ligger de ihoptrycka längst upp i tjejernas garderob tillsammans med en massa övriga prylar, typ böcker. Jaja, det tänker jag inte ta tag i idag. Kanske nästa vecka. 
 
Nu ska jag ta mig en kopp te och vila lite så kaaanske jag orkar ett ryck till. Ska bara avstyra ett begynnande bråk också. Tjejerna har en tendens att leka snällt med varandra medan jag städer (för då är det extra kul att stöka ner), men så fort jag sätter mig ner har de en tendens att ryka ihop. Suck! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0