Sliten

 
Uscha vad jag känner mig sliten nu! Direkt när jag klev ur sängen i morse så planerade jag för när jag skulle gå och lägga mig. Vaknar så himla ofta, bara för att behöva vända på mig, eller för att jag får kramp, eller för att min arm somnat. Och i natt/morse vaknade jag 1.5 timme innan alarmet skulle ringa (dvs vid strax efter 3) och var så kissnödig att det gjorde ont. Huvva! Men den resterande 1.5 timmen sov jag faktiskt ostört.
 
Utöver idag så har jag en arbetsvecka kvar. Men jag ser inte fram emot någon vila för det. Med mina två vildingar här hemma lär det ju bli hela havet stormar. Ska försöka lägga upp en plan över hur jag ska kunna aktivera och underhålla dem och samtidigt lata mig. Ska bara gräva fram lite fantasi så går det nog.
  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0