Semester! Eller nåt..

 
Tjohoo! Nu har jag "typ" semester. Eller sommarlov. Fast egentligen inte eftersom jag på papperet är föräldraledig. 2.5 vecka kvar till bf, så med andra ord är det en månad kvar till bebisen kommer (jag försöker vara realistisk). 
Idag bär det av mot Falkenberg för umgänge och busig grillning (busig eftersom jag vetetusan om vi egentligen får grilla). Först ska vi dock ut till flygstaden och kolla på ett babyskydd. Ja vi har fortfarande inte köpt något. Jag har stirrat på dessa förbaskade babyskydd i över en månad. Minst! Jag har läst på, gjort listor, letat reor mm. Men jag tröttnar på att vara den som hela tiden måste engagera mig mest så det har hamnat i skymundan i form av någon undermedveten (eller smula medveten) protest. Men idag ska vi ut till flygstaden i alla fall. Hittar vi inget där så måste vi nog ta och beställa. Jag tänker inte ta bussen hem med bebisen i alla fall. Och som nyförlöst tänker jag ABSOLUT INTE gå hem. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0