Kalasdag

Igår hade vi kalas för Malva som fyllde 5 i fredags. Det tog en smula på krafterna för jag somnade i soffan vid 18. Frös så hemskt så jag ville lägga mig under en filt och sen var det kört. Jag sov till 22:45 och sen "gick jag och la mig". Haha. Sov dock inte så bra, vaknade många gånger i soffan och ännu fler gånger i sängen. Blev inte bättre av att Elsie låg och sparkade mig i ansiktet i natt. 
 
Nåja. Idag återhämtar vi oss och städar lite. Simskolan kör igång idag också. Jag var iväg med Malva vid 8. Hon simmar 8:30-9.05. Gick rätt bra. Båda tjejerna vaknade tidigt och var pigga i morse. Utöver detta så står veckohandling på menyn. Bläeh! Har inte alls lust med det. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0