Ajajaj! Aaaaaaaj!

Borde ha anat att jag inte skulle ha för stora förhoppningar... Varit vaken en liten stund nu. Vaknade av smärta. Dels i halsen men nu även rejält ont i... Dattarada: öronen! Hade bestämt mig för att genomlida utan penicillin men känner mig inte så kaxig längre. Ironiskt nog pratade jag med Mattias i förrgår om det året då jag hade hörselgångsinflammation vid nyår. Det gjorde så ont att jag grät.  Och eftersom jag fortfarande minns det så pass väl så tänker jag ringa helgmottagningen i samma sekund som de öppnar. För just nu ger öronen halsen en rejäl fight kring vad som gör ondast.  Det smärtar, trycker, piper och knastrar. Blä blä blä jag orkar inte med det här! Jag vill verkligen inte ha en repris av nyår 20-när-det-nu-var. :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0