Tentadagar

I måndags hade vi mattetenta. Det var på eftermiddagen mellan 15-19 (helt värdelös tid). Jag var (är fortfarande) sjuk (igen), trött och stressad för vi skulle iväg till BoKloks turordningsdragning efteråt. Med andra ord: jag gjorde inte särskilt bra ifrån mig. 😓 Jag gjorde många slarvfel och jag är verkligen inte nöjd med min prestation. Men.. Jag blev godkänd!! Tihii! Det var helt underbart att kunna avanmäla sig från omtentan. 🤘👌

Natten som var var dock väldigt kämpig.  Jag hade svårt att varva ner. Jag la mig vid 23 men kunde inte somna. Var fortfarande vaken då tjejerna vaknade vid halv 1 på natten och var upprörda. Jag somnade nån gång efter halv 2... Så idag har jag, och de andra också förstås, varit slitna. 

Ska försöka ta min hosta och försöka sova snart för det är dags att ladda om: tenta i fysik i morgon. Fasansfullt! Usch så nervös jag är inför den. Undrar hur många mitt hostande och snörvlade kommer störa.  Hostar så jag blir illamående. 😩

Men oavsett hur det går så får jag sommarlov i tre veckor innan jag börjar jobba. Härligt och välbehövligt för hela familjen skulle jag tro. 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0