Sommarlov

Nu har jag officiellt fått sommarlov. Gött! :) Gårdagens tenta gick väl sådär. Kan ha klarat det, men oddsen är lika stor att jag inte blev godkänd. Det var klurigt och jag satt hela  tiden ut. Dvs jag satt i fyra timmar i ett sträck och skrev. Tvingade i mig en av de två mackor jag hade med mig efter 3 timmar för jag började bli snurrig. 
 
Läraren har lagt ut de rätta svaren, och några har jag klarat och på några är jag helt ute och cyklar (det gäller för majoriteten av frågorna). Så det är bara att invänta rättningen och se om det blir omtenta i augusti eller inte. Oavsett hur det gått så har jag sommarlov nu i tre veckor innan jag börjar jobba den 27e juni. Härligt. :) Bär av upp till jämtland nästa vecka. Ska bli kul. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0