helg

Man skulle ju kunna tro att livet bara känns överdrivet fantastiskt och underbart bara för att det är fredag. Men det gör det inte. 
 
Jag har varit förkyld i nästan två veckor. Har nästan repat mig helt men är lite snuvig ännu. Tjejerna har åkt på en ytterst otrevlig ögoninflammation. Det är väl bara en tidsfråga innan jag och Mattias blir smittade. Fast sjukdomseländet är väl egentligen ingenting. Min stora oro är tentorna. Framför allt fysiken. Idag fick jag sån ångest över fysiken att den kändes fysiskt i kroppen. Jag ganska dåligt när jag åkte från skolan. Usch. Är bättre nu men det har inte gått över än. Känns som om jag skulle vilja kräkas. :(  
 
Måste tillbaka till skolan i morgon igen. Jippie. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0