Tentasvar

Det har varit många turer med tentasvaren. Det har påverkat mig typ hela veckan. När halva klassen fick veta och andra halvan inte fick så sjönk min motivation för varje minut. Jag har varit långt ifrån effektiv. Något som resulterat i att jag måste till skolan i morgon plugga en stund bara för att försöka komma ikapp (har en inlämning i fysiken som ska in senast på söndag, mitt mål var att vara klar idag. Det är jag inte). Nåja, efter många om och men så fick vi slutligen veta svaren idag strax före lunch. Och jag klarade det! Jag blev blev godkänd! Tjohoo! :D Det enda irriterande var att jag hade gjort flera slarvfel som kostat mig några poäng. Men det spelar ingen roll eftersom jag ändå blev godkänd. Hejja hejja! :D 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0