Resultat och Rom

Fler svar. Idag fick vi svar ang. Fysikinlämningen. Jag klarade den och lyckades därmed skrapra ihop ett poäng inför tentan. En poäng låter lite men i slutändan kan inlämningarna hjälpa till så man blir godkänd på tentan. Goodie. Fast jag kan inte påstå att jag känner mig så mycket klokare. Tvärtom. Känner mig fortfarnade som en idiot. Är nästan alltid trött. Förutom när jag går och lägger mig för då är det svårt att somna. Typiskt. Jag och Mattiar har bokat en resa nu så vi ska åka till Rom på en weekend under påsk. Ska bli härligt. :) Jag känner mig dock orolig över att lämna tjejerna. Inte för att de inte kommer ha det bra, det vet jag att de kommer ha i Oskarström. Men vi har aldrig lämnat någon av dem så länge och Elsie har aldrig någonsin sovit utan oss. Weird. Känns inte riktigt bra. Men det är väl bara för att det är nytt och läskigt och ingen vet hur det kommer gå. Det jobbiga blir att säga hejdå. Och att ta sig hem igen från Köpenhamn (vårt svindyra s.k. budgetflyg går därifrån), när vi väl är i Rom tror jag vi kommer vara distraherade. Nåja, det handlar om tre dygn. Det ska vi väl överleva. (Två dygn spenderas i Rom men tjejerna får sova borta tre dygn eftersom när vi ska resa dit måste vi åka iväg väldigt tidigt på morgonen). 
 
Jaja, det var det. Nu ska jag tycka syn om Mattias som är sjuk och sen gålägga mig och stirra upp i taket en stund. Det har blivit rutin de senaste kvällarna för jag kan inte somna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0