Ilsken och omotiverad

Jag är så arg på min lärare. Igår fick majoriteten av vår klass resultatet från tentan. Notera: majoriteten. ALLA fick INTE veta sitt resultat. Givetvis hörde jag till gruppen som inte fått veta. Hela dagen har jag varit nervös, disträ och omotiverad. Har haft en klump av nerver i magen sen igår när resultaten började ticka ut. Men mitt resultat lyser med sin frånvaro. TVÅ gånger idag var jag till servicecenter och tjatade. Men som det ser ut så får jag inte veta förrän i morgon. Så jag är arg! Tappade all motivation så jag åkte hem redan vid 3.  På 7 timmar räknade jag typ 3-4 uppgifter. Totalt. Det har INTE gått bra idag. Grrr! :@ Det är så galet orättvist! :( Har ingen lust att plugga något alls nu. Usch! Vill lite i badet och äta choklad. Eller ännu hellre, bara ligga i sängen och sova ett dygn. Det hade varit underbart. Tre dagar i rad nu har jag somnat innan jag tagit mig ur sängen och därmed försovit mig. Tre dagar i rad... Har fått en tid till vc så jag ska få komma och kolla sköldkörteln. Jag tror dock inte att det är något fel på min levaxindos. Jag tror bara jag är trött för det är så mycket som cirkulerar i huvudet. 
 
Jaja, det var dagens gnäll. I skrivande stund "lagar" jag faktiskt mat. Blir en enorm baconlindad köttfärslimpa idag. Goodie. 
 
På fredag får vi hem lite saker som vi beställt från ikea. Skoj.  :) Blir nog veckans höjdpunkt. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0