Fysikdöden

Jag visste väl att min oro inte var obefogad.. Matten är rena rama barnleken jämfört med fysiken. -_-  Eller i alla fall det vi gjort hittills i matten. På torsdag drar ju nästa del igång. Tekniskt sett (dvs enligt schema) drar den igång i morgon. Men det är en övning. Vilket innebär att vi har övningstid med närvarande lärare men ingen har någon aning om vad vi ska öva på. Kan bli intressant... Ang fysiken så är min uppfattning än så länge att det är ett virrvarr av formler och konstigheter och jag lär väl aldrig få in det i skallen. Har inte känt mig så härt korkad sen första övningstillfället i matte. :S Å andra sidan tog det ju ett tag att komma in i matten. Så förhoppningsivis gäller det fysiken också. För om inte min hjärna reder ut detta snart finns det inte chans i världen att jag ska kunna klara fysiktentan. 
 
Blev förresten ingen tur till göteborg idag. Har inte hittat all kurslitteratur så vi höll oss hemma (dvs de andra, jag var på skolan) 
Jaja det var det. Nu ska jag väl göra något vettigt.  Igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0