Trött

Hmpf! I natt var jag uppe till 3 för att försöka vända på dygnet eftersom jag ska jobba natt i natt och i morgon. Mitt mål var att sova jättelänge, minst till 14 men helst till 16. Men tjae.. Som ni ser är jag vaken nu, och har varit det i ca en timme. Alldeles för tidigt. Malva väckte mig en gång men jag kunde somna om. Men sen ringde jobbet och väckte mig också, för NU hade de tid att ordna med mina papper. -_- Det är inte lätt att hålla koll på alla anställda och alla vikarier, jag förstår det. Så givetvis hade de ingen som helst aning om att jag skulle jobba i natt. "Hoppsan, förlåt". Mmmjo tack. Fast det gör ju inte att jag kan somna om för det. :( Så nu får jag snällt vara vaken ett tag och hålla  tummarna för att jag kan vila i eftermiddag. Om inte blir detta en låååång natt. Men med tanke på hur trött jag känner mig redan nu så kanske det blir något problem. 
 
Det var det, dagens gnäll. Nu blir det frulle och sen en tur till jobbet för att hämta dessa papper som jag jagat i flera dagar. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0