Blivande ingenjör

Igår kom tentaresultatet från fysiktentan. Jag klarade den!! UNDERBART! 😄 Det går inte att beskriva vilken oro och ångest jag haft över fysiken så gårdagen var verkligen en lättnadens dag. Med det sagt är jag nu en ingenjör in the making. Hihi. Känns bra! :-D

Förutom tentaresultat började vi även köra norrut igår. Stannade i Stockholm för att övernatta hos Mattias släktingar. Trevligt. :-) I skrivande stund sitter jag mest och väntar på att de andra ska vakna. Tjejerna hade svårt att komma till ro igår så de är nog trötta idag. Vi med förstås. Jag kan inte begripa att jag vaknade före dem. 

Första gången jag vaknade var klockan 05.45. Jag tjurlåg till strax före halv 7. Men nu då..? Om det inte vore för att Mattias behöver sova hade jag väckt dem, tjejerna kan ju faktiskt sova i bilen. Nåja. Jag får snällt vänta lite till. Under förmiddagen åker vi vidare norrut med sikte på Hammerdal. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0