Tisdagsprat

Jag hoppas innerligt att barnen blir friska snart. Både för deras skull och för vår, framför allt Mattias. Jag vill inte vända tillbaka på dygnet helt eftersom jag ska jobba natt i morgon igen, men varje dag väcks jag av typ tredje världskriget här hemma. Men nu är det i alla fall ordning på torpet, nästan. Elsie sover i alla fall och jag ska se om jag kan lura i Malva lite mat. Var lasagne till lunch (gårdagens rester) och hon är ju inte överdrivet förtjust i det. Eller något annat som innehåller köttfärs i "färsform" (köttbullar och biffar brukar kunna gå bra). 
 
Sen blir det en tur till affären. Måste införskaffa nässpray för jag har lite problem med att äta och andas samtidigt. Mission impossible minst sagt! 
 
Jobbar två nätter nu, onsdag och torsdag. Går av fredag morgon och då är jag ledig till onsdag igen. Lyxigt. :) 
 
En annan kul grej är att mina pensionsfonder för första gången ligger plus. Hihi! Är förvisso bara med femtio kronor än så länge. Men hellre femtio kronor plus än femtio kronor minus. :) 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0