Ljuspunkter och huvudvärk

Bläeh! :( Har blivit förkyld. Och som om inte det vore illa nog har jag haft huvudvärk hela dagen. Började strax efter jag vaknat och har sakta men säkert blivit värre. Inte ens alvedon hjälper. :( Typiskt. Och jag som ska jobba natt hela helgen. 
 
Nåja, dagen bjuder på några ljuspunkter också. Jag klarade delegeringsprovet så nu får jag ge medicin. Goodie. Och jag har nu (förhoppnings)  fungerande inlogg till såväl dator som till dokumentationsprogrammet. Utmärkt. En annan bra sak är att jag kommit halvvägs i den där introkursen i programmering. Fortfarande skoj men svårihetsgraden eskalerade snabbt tycker jag. Kan också bero på att jag var lite väl snabb att ta mig genom de olika delarna. Får gå tillbaka och läsa på igen tror jag. Men roligt är det i alla fall. :) 
 
Jaja, Det var det. Nu ska jag joina övriga banditer i hushållet för lite fruktstund. 
 
Adjöken! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0