Jobbelijobb

Gah jag borde inte vara vaken. Jobbade extra till 20.30 ikväll. Och ska jobba extra i morgon igen från 6.45 till 13-tiden. Sen ska jag hem, duscha, organisera familjen och sen ska vi till Falkenberg på kalas. Sen är jag ledig igen tills på onsdag, jobbar natt onsdag och torsdag (dvs jag går av fredag morgon). Så ser i alla fall planen ut. Men som vanligt inom vården kan det ju ändras med kort varsel. 

Kändes ändå helt om att jobba idag. Men det är också jobbigt att träffa så mycket nya människor hela tiden. Var på en (för mig) helt ny avdelning idag. Och i morgon ska jag vara på ytterligare en ny avdelning. Nya människor.  Nya krav. Men jobb är bra. Antar jag. 

God natt på er. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0