Jobbelijobb. Sömnelisömn. Och sjukelisjuk.

-_- Nattens jobb gick rätt bra. Det var ovanligt lugnt. Så pass lugnt att jag misstänker att den kommande natten kommer bli totalt kaos! :( När jag fått av cyklade jag inom Östras inne i stan och köpte nybakade frallor som vi åt till frukost. Rätt mysigt men jag var väldigt trött. Jag däckade nästan direkt när jag la mig i morse vid 9. Men vaknade igen vid 13, 14, 15. Gav upp vid 16 och gick upp. Har med andra ord inte sovit lite för lite för det var svårt att somna om efter varje uppvak. Typiskt. 
 
Förkylningen har dundrat in och slagit till med full kraft också. Det förklarar min envisa huvudvärk som jag hade för två dagar sen. Dessvärre kom den tillbaka i natt och håller sig fortfarande kvar. Usch. Är lite lätt opepp att jobba i natt. Men men, två nätter kvar sen är jag ledig i två dagar och kan kurera mig lite och bli fri från förkylningen. Totalt har jag fyra nätter kvar på demensavdelningen. Sen ska jag byta till en annan avdelning i två veckor. Och sen tillbaka till demens i två veckor. Sen är mitt vikariat slut. Konstigt. Känns knappt som jag jobbat något alls (vilket jag iofs knappt har också). Notera även att av tiden som är kvar ligger även ytterligare en 9 dagars ledighet. Men åker vi inte iväg någonstans kanske jag tar på mig att jobba extra igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0