International street market

Eftersom det är så himla bra väder idag (skrivet med enorm sarkasm) så ska vi in till stan och besöka den internationella matmarknaden. Jag jobbar hela helgen så alternativet är att göra det i morgon, men då ska jag skriva mitt delegeringsprov och jag vill helst slippa stressa igenom allt bara för att jag är nervös inför provet. Varför begriper jag inte. Jag har liksom haft delgering förut. Många gånger. Jag har gjort liknande prov förut. Många gånger. Så vad är problemet? Antar att jag är nervös för att det är så viktigt att jag blir godkänd. 
 
Nåja, så är det i alla fall. Ida plus barn kommer hit idag och gör oss sällskap. Sen i eftermiddag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Städa kanske. Det behövs verkligen. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0