Dygnsrytm gone wrong

Jaja. Jag SKA gå och lägga mig. Nån gång. Jag hade en halvjobbig natt av lite olika anledningar så jag var ännu tröttare än vanligt när jag kom hem i morse. Planen var att sova till 12-13 nån gång. För att försöka vända tillbaka på dygnet (är ju ändå ledig tills på onsdag). Men jag gick och la mig och var naiv och trodde att jag skulle vakna av mig själv.. Det gjorde jag förvisso också. När klockan var 15:30. Hehe. Som sagt, jag var trött. Hade gärna fortsatt sova då också, vaknade bara för att tjejerna skrek, men när jag insåg vad klockan var så fick jag minsann tvinga mig upp. Men resultatet är (som ni ser) att jag är vaken lite väl sen idag. Nåja, måste upp i hyfsad tid i morgon ändå så dygnet hamnar nog någorlunda rätt ändå. 
 
I morgon ska vi till Kungsbacka. Är kalas för Willgott som snart fyller 3 år. :) Sen på söndag är det hoppborgstivoli här i Halmstad. Och sen på måndag börjar Malva dagis. Jag gruvar mig lite för det faktiskt. Ångrar att vi inte fyllde i att hon skulle få vara hemma längre. :( Men hon går ju inte många timmar per dag. Så efter lunch blir det ev. en tripp till Falkenberg. Fast nu när jag tänker efter så borde väl inte vi få ha Malva på dagis på måndag. Jag är ju liksom ledig. Hmm.. Jag ska nog ta och uppdatera dem om mitt schema. Känns som läge för det. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0