Tisdag

Min rumpa vill mörda mig (ovan att cykla) och jag ska så småningom ge mig ut i världens snösmocka, snökaos, snöelände.. Eller vad det nu är tidningarna kallar det. Snön stör mig väl egentligen inte sååå mycket. Men det blåser. Och det är dålig sikt. Och jag vågar sätta rätt mycket på att det inte är plogat. Vilket innebär att gårdagens plusgrader har frusit på lite och ovanpå det har det lagt sig ett täcke av snö. Detta kan bli en actionfyld morgon. :S 
 
Nåja, strunt samma. Det är inte det viktiga idag. Det viktiga idag är att min älskade, underbara, busiga lillskrutta fyller hela tre år! 13:00 är det exakt 3 år sedan hon bestämde sig för att komma ut. Grattis min fina lilla (eller stora eftersom hon ändå är 3 nu) Malva! 
 
Vi har, som de flesta redan vet, haft kalaset. Vi firade henne i lördags. Men jag vill nog hitta på något idag med. Vet dock inte vad. Är ju inte optimalt väder. Och jag ska vara i skolan nästan hela dagen. Men nånting blir det nog. :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0