Snart så..

Tjohoo! Snart är det helg! Inte för att vi märker någon större skillnad på det just nu. Men på lördag blir det nog en tripp till tippen för att dumpa av ena soffdelen (den som står i Malvas rum behåller vi ett tag till) fåtöljen och klösträden. Och kanske lite annat smått och gott som vi ändå behöver slänga. Lägenheten blir mer och mer kaotisk för varje dag känns det som. Jag hade någon naiv föreställning om att det inte skulle bli så rörigt med alla saker nerpackade i lådor. Men i det här gränslandet med 15-20 lådor utspridda i lägenheten och prylar överallt.. Njaa.. Det är som sagt rörigt. Men men, det blir nog bättre.
 
Idag hittade vi en potentiell säng till Malva. En halvhög loftsäng som är lika stor som en vanlig säng. Goodie. Vi visade den för henne och hon verkade intresserad av den. Det är dock lite läskigt för vi köper den begagnad och det var inte möjligt att kika på den för den är nermonterad. Eller, vi var välkomna att titta på den men den är som sagt nermonterad. Men men, hon som säljer den bor också i vallås så skulle vi känna oss lurade så är det ju inte överdrivet långt hem till henne. Hehe. Nåja, vi hämtar inte den förrän vi bytt lägenhet.
 
I morgon ska jag till vårdcentralen. Är jättenervös. Läste mer om det igår och nu har jag fått för mig att det kanske bara är min sköldkörtel som spökar. Det vore ju himla skönt om det "bara" var den. Jag har ju varit tröttare än vanligt den senaste tiden. Men jag har bara utgått ifrån att det beror på att hormonnivåerna efter graviditet/förlossning/amning/gudvetvad håller på att gå ner samtidigt som Pölsan är inne i en separationsångestfas och därför sover sämre. 
 
Det var det. Bäst att runda av detta medan Lillosten är på bra humör.  :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0