Sjuk eller biverkning?

Bläh! Har blivit sjuk. Eller så är det en biverkning av den nya tabletten. Kände mig risig i morse och det har bara blivit värre. Nu under kvällen fick jag ett märkligt och obehagligt tryck över bröstkorgen (var inte ångest utan något annat). Blir yr när jag böjer mig ner eller reser mig upp och för nån timme sen startade huvudvärken. Påminner om ett tryck den med. Jag var helt röd om kinderna så jag kollade en temp. 38.0. Gränsfall feber men jag brukar känna mig rätt dålig redan innan 38. Det underliga är att jag inte känner mig förkyld eller så. Konstigt.  En annan störig grej är att mina händer och armar somnar så lätt. :-/ Jaja. Bara att avvakta och se. Har ju en liten hosta som kommer och går sen några dagar tillbaka och då känner jag att lungorna inte är tipptopp. Kanske fått samma hosta som Malva haft sen nyår typ.  Jaja.  Det var det. Hoppas innerligt att jag faktiskt är sjuk så det inte är någon biverkning (symtomen stämmer nämligen in bland biverkningarna också). 
 
I natt är förresten andra natten som pölsan somnar utan amningen (men ammade två gånger under natten). Igår tog det 40 min. Idag på dagen tog det 30 och nu ikväll tror jag det tog 20 min. Problemet är bara att min kropp inte fattat det så jag hoppas hon vaknar i natt så jag får amma henne lite igen. Annars får jag nog mjölkstockning. Gör redan ont.
 
Nu ska jag och min feber vila lite. Adjöken. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0