Måndag

Igår fick vi Elsie att somna mer eller mindre genom gos. Fick ett lysande tips som funkade riktigt bra. På dagen och kvällen. Natten var det värre med. Första uppvaket gick bra. Jag ammade bara och la ner henne. Men sen när hon vaknade vid halv 5 så höll hon igång till halv 6 trots envisa försök att få henne att somna om. Tillslut fick jag lägga ner henne och få henne att somna själv i sängen. Spjälsängen stod intill sängen och jag strök henne på magen och benen så hon skulle förstå att jag var kvar. Hon stökade en del och protesterade men somnade tillslut. Jag själv däremot kunde inte somna om innan mitt alarm ringde så jag har varit vaken sen 04:20. Lägg till 8.5 timme i skolan, mer eller mindre (mest mindre idag) aktivt pluggande matte. Och sen fick jag börja med maten så nästan direkt jag kom hem. Jag hann typ ta av mig ytterkläderna och hälsa på barnen. Jag vet knappt vad jag heter idag. Hehe. Men jag är nöjd ändå för det är så roligt. :D Måste dock försöka uppbåda lite ork och hinna med något tal ikväll med. Har 17 sidor till jag ska hinna med på 3 dagar. Bråttom bråttom. :S
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0