torsdag

Igår var jag i skolan till 20:20 ungefär. Så jag var i skolan i ganska precis 12½ timme igår. Pust! Men det gick minsann inte bättre idag för det. Tror den här duggan blev sämst av dem alla. Trist. :( Om 6 (snart 5) dagar är det tenta. Katastrof! :O Får nog förbereda mig på att skriva omtenta i påsk. Men det blir naturligtvis en hel del plugg nu sista dagarna för det vore underbart om jag klarade tentan. 
 
I övrigt händer det väl inte så mycket. Nästan hela mitt liv kretsar kring matten nu känns det som. I helgen kommer Ida och Mice hit och har med sig Maya. Goodie. De har tagit hand om henne i typ tre veckor så det är väl hög tid hon kommer hem. Ska bli intressant att se vad hon tycker om lägenheten, och framför allt balkongen. Jag ska köpa ett "riktigt" klösträd och ställa där ute. Tror jag i alla fall. Men det får bli lite senare för de jag vill ha är så himla dyra. Blir nog bara liten klöspelare nu som start. 
 
Nåja, jag har väl inte så mycket annat att säga. Tris med min klass och har träffat några fler nu som är tänkta att gå samma utbildning som jag. Skoj. Fast jag pluggar fortfarande inte med dem. Som det är nu är det två blivande maskiningenjörer, två blivande elektroingenjörer och en blivande uvecklingsingenjör. Och jag då. Som kom in på/via data. 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0