Söndag

Usch. Vi är fortfarande ett gäng sjuklingar här. Den enda som klarat sig hittills är Mattias. Tur badet ändå är inställt så "slipper" vi det. Hade tänkt sätta upp en spegel i hallen idag. Hade lånat en borr av hfab (vår egna är inte så stark så man får slita arslet av sig för att ta sig genom betongen med den). MEN vi hade ingen plugg i vettig storlek så det blev inte av. Typiskt. Får långa den igen senare. Istället har vi dragit fram lite fler lådor som vi ska gå igenom. Jag har plockat fram kökassistenten och dragit igång en bulldeg. Bra att hålla sig igång, hade jag inte gjort det hade jag nog legat i soffan och sovit nu. Är galet trött. Typ gravid-trött. Vilket får mig att misstänka att det kanske är något lurt med min levaxindos för när den spökar kan man också bli vansinnigt trött. Å andra sidan har det varit en tuff vecka så det kan ju bara bero på det med. Hoppas det går över i alla fall. Det var det. Nu ska jag kolla till min fördeg. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0