Sjukstuga som vanligt

Blä! Tror jag åkt på bihåleinflammation. Har haft huvudvärk till och från i typ två veckor. Har hela tiden trott att skolan är orsaken och att jag helt enkelt inte är van att använda huvudet så mycket. Men idag har jag haft huvudvärk hela dagen och om jag böjer mig ner känns det nästan som om huvudet ska explodera. :( Usch! Ibland knastrar det till i näsan (?) och då blir huvudvärken ännu värre under nån sekund. Knas. Tycker jag varit sjuk så länge nu så det borde börja bli bättre snart.
 
I morgon är det bad som står på menyn. OM vi kan hitta badkläderna dvs. Misstänker att de är i oskarström. Vi får åtgärda det i morgon. 
 


Kommentarer
Postat av: Helena

Så bra att badkläderna var hos er 😀 och att tjejerna fick 'simma'.

Svar: ja det var tur vi hittade dem tillslut 😊
Elisabet

2016-02-07 @ 22:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0