Glädjande besked och inte så glädjande huvudvärk

Idag fick vi svaren från fredagens dugga (prov). Jag trodde jag skulle få 4, kanske 5 poäng
 Till min stora glädje hade jag lyckats skrapa ihop 7 poäng (!!!) Och därmed tagit mig över godkänt gränsen.  Wihoo! 😃 Synd bara att dagen avslutas på ett tråkigt vis; Ligger i sängen sedan 40 minuter tillbaka för jag har så ont i huvudet. :-( Började under eftermiddagen och blir bara värre.  Strålar dessutom i nacken och känns som om jag har fått nackspärr samtidigt som det trycker över tinningen och bakhuvudet/nacken. Usch! 😔😣 knäpper/knastrar i näsan med jämna mellanrum. Precis som igår. Men då kändes inte huvudvärken så här. Då satt den mer i pannan. Blä för detta!  Hoppas det släpper helt snart. I morgon får jag äntligen vara med på SI-matten  (Typ gruppövningar) och vill vara på hugget då och under resten av dagen så jag lär mig något. Håller på med logaritmer och trigonometri denna vecka så duggan på fredag kommer troligtvis bli en riktig rysare. 😨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0