Inte riktigt rätt..

Nånting står inte riktigt rätt till med mig. I morse fick jag släpa mig ur sängen strax före 9 (till mitt försvar klev nästan ingen annan upp förrän då heller, Malva var undantaget). Men att man vill ha sovmorgon ibland är väl inget konstigt. Det konstiga är att jag även slocknade i soffan vid 13- tiden idag och sov 20-30 minuter.
 
När jag vaknade till gick jag och la mig i sängen och sov i ytterligare 2 - 2½ timme (?!). Jag hade troligtvis sovit ännu längre om inte Mattias väckt mig klockan 16 (har något vagt minne av att jag bad honom göra det). Men när han väckte mig bad jag om 5 minuter till. Och sen ytterligare 5 minuter.. Ja ja ni fattar.. Jag var trött.
 
Han skulle iväg klockan 18 för att spela så med det i tanken lyckades jag slita mig från sängen för att laga middag. Jag och barnen har bara tagit det lugnt. Vi har mest spelat en massa musik för då hoppar de och flänger runt och gör av med energi utan att jag behöver anstränga mig särskilt mycket. Som sagt, jag är trött/slö.
 
I skrivande stund står det en godispåse från hemmakväll framöver mig, och vad tror ni jag gjort? Jag har struntat fullständigt i det. Jag har borstat tänderna för jag vill hellre gå och lägga mig. Orkar seriöst inte ens ta ett bad (då är det illa). Ska läsa lite och sen ska jag banne mig sova. Igen! 
 
Dagens positiva: hostan är eländig men den är mindre eländig än vad den varit de senaste dagarna. Hejja jag är snart helt frisk igen!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0