Bristande motivation

Snacka om att jag inte får valuta för mina pengar för nollningen. Och det är helt och hållet migg eget fel. Jag har verkligen missat mycket. Och då menar jag nästan allt. Men tjejerna är så himla griniga och mammiga (framförallt Elsie) så jag har svårt för att komma iväg. De gånger jag varit med har det varit roligt. Igår efter uppropet åkte jag hem för att käka lunch och vila. Var meningen att jag skulle komma tillbaka till nollningen när den drog igång igen kl 16. Men nej då. Jag gick och la mig och sov till typ halv 16 och sen orkade jag inte åka iväg. Jag har extremt bristande motivation. Vill inte göra något annat än att sova typ. Hoppas det går över när skolan kommer igång för då kommer jag behöva all motivation jag kan få. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0