1 år och 1 dag

Igår firade vi ettårig bröllopsdag. :) 
Jag hade jobbat hela natten så när jag kom hem gick jag och la mig och sov 2½ timme först. Hade blivit mer om det inte vore för att vi var barnvvakt och Elma höll på att slå ihjäl sig. På kvällen var det vår tur att få barnvakt av svärisarna medan jag och Mattias åkte iväg och åt på wild west steakhouse. M.U.M.S! Planen var sedan att kolla på film och bara mysa ner oss i soffan när tjejerna somnat. Jag var dock så oromantisk så när jag la Malva (i vår säng för ovanlighetensskull) så somnade jag typ före henne. Jag vaknade 22:30. Klev upp och var uppe en timme sen gick jag och la mig igen. Och givetvis är jag fortfarande trött. 
 
Idag har vi i alla fall besökt Elsies dagis för inskolning. Detta var troligtvis enda dagen jag kommer vara med. Men det kändes helt okej. Ja rent av bra får jag väl erkänna. Jag vill fortfarande helst få in henne på Rännebacken men lokalerna var ok och personalen var trevlig och förtroendeingivande. Var totalt fyra barn som skolades in idag. Varav en av dem också har sin syster på Rännebacken så det var ju lite lustigt. 
När Malva var liten brukade vi följa med en mamma och hennes pojke och bada på arenan. Han går tydligen också där. Men han visade inga tecken på att känna igen mig och det är väl inte så konstigt. 
 
Nåja det var det. Nu ska jag försöka samla ihop min hjärna och försöka skaka fram nån lunch. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0