Hoppsan!

Hoppsan det har visst gått ett par veckor sen sist.
 
Jag hade tänkt överösa er med bilder från Italien. Men till min stora förvåning var det inte de bilderna jag hade lagt in i datorn. Som kompensation blir det fyra från kalasandet förra helgen. :)
 
 
 
 
 
Tårtan var kanske inte den snyggaste. Men jag var minsann nöjd. :) Dock blev den i sötaste laget (och då syftar jag på smaken och inte utseendet).
 
 
 
 
Tänk att Lillosten är 1 år nu. Jösses!
 
I övrigt så kämpar jag på med skolan och försöker begripa något. Och Mattias kämpar på hemma. Fysiken känns inte riktigt lika hopplös längre. Men jag har en lång bit kvar innan jag har chans att klara tentan. 
 
Annat nytt.. Hmm. Jag har snöat in mig på detta: http://www.boklok.se/travet/
 
En kul grej är att jag fått sommarjobb. Handlar dock bara om 7 veckor som vårdbiträde. Men med möjlighet till extrajobb innan, under (och antagligen efter) sommaren. Det var det. Nu ska jag rota fram det andra minneskortet.
 
Adjöken!
 

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0