Vaken

Är så trött att jag tror jag går under. :-( Sitter och skriver det här inlägget mest för att jag inte ska somna med Elsie i famnen. Är uppe för 4e gången inatt. 😭 😴

Hann knappt somna igår innan Elsie väckte oss vid 22.30. Och just när jag lagt henne igen så vaknade Malva och skrek som en galning. Och just när vi installerat henne i vår säng och slutligen fått tyst på henne så vaknade Elsie. Jag fick göra en snabb sorti för att försöka få Elsie att somna om. Det resulterade i att Malva blev sjukt upprörd och började skrika igen. 

Natten har med andra ord varit kantad av drama. Samtidigt som min förkylning brutit ut allt mer. Gör löjligt ont i halsen nu och det känns typ som om någon trampat på mitt ansikte.. och försökt trycka in ögonen in i hjärnan. Typ. 😣

Idag får jag livnära mig på alvedon och teknologi. Ska väl försöka komma ut med tjejerna också men jag gör inga löften om den saken. Måste få lite jobb gjort också. Är naiv som vanligt och inbillar mig att de kommer sova samtidigt.. 😏

Uppdatering:
Klockan är nu 04.25 och jag är uppe för 5e gången... 😭😭😭😭😭 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0