Ljuset på tunneln

Wohoo! Snart kan jag se ljuset på tunneln. Eller i alla fall på ena tunneln. Mitt ena reportage är snart färdigt. :D Är deadline denna vecka så jag stressar på och försöker få det klart. Jag har egentligen gott om tid, det är bara det att jag är så beroende av att barnen sover. Vilket Elsie för tillfället inte alls har lust med. Men i övrigt går skrivandet bra. Fastnade ett tag och tappade lite motivation för jag tyckte det var så dåligt, men efter lite feedback och andras tankar så är jag på banan igen. Antar att det verkligen är så att det den tuffaste kritikern är en själv. Så det är bra att man kan läsa sitt arbete genom nån annans ögon ibland.  :)
 
Känner mig förvånansvärt positivt idag. Trots den eviga sömnbristen, förkylning, bilfrånvaro och plånboksfrånvaro. Weird. :)
 
Jaja, nu tröttnade Pölsan på att ligga och titta på mig så nu får jag roa henne lite igen. :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0