Kors i taket!

Klockan är alltså över 8. Och Elsie sover.. (?). Fatta vilken ENORM sovmorgon jag hade kunnat få. Om inte vi haft den där andra piggelinen. Men men, det är inte så synd om mig ändå. Var bara uppe en gång i natt mellan 3-4. Inte jättekul att sitta uppe en hel timme mitt i natten men i morse fick jag faktiskt sova till typ 07:20 så det var rätt nice ändå. :) I vanliga fall måste jag ju kliva upp tidigt för att organisera barnen. Men det är inget dagis idag så fick jag visst sova. Lovely! 
 
Idag händer det nog inte så mycket. Ska försöka röja upp lite här hemma och gå en sväng med barna. Mattias har bilen idag så när han har slutat ska vi mötas vid bendt. Önskar bara att jag kommit ihåg att packa in babyskyddeti bilen. Jag glömde det så som straff får jag gå hela vägen till bendt med två barn OCH ett babyskydd. Och ingen vagn. För den ligger i bilen. :S Men men, tror vi har bärselen här hemma så Elsie får väl sitta i den så bär jag babysyddet utan bebis. Och håller tummarna för att Malva inte är alltför sprallig (hahaa ack så naivt, jag vet :) ). Men jag känner mig lätt optimistisk ändå. Troligtvis bara för att enda anledningen till att vi beger oss till bendt är för att kika på bilar. För en gångs skull behöver vi inte laga vår egen bil. :D Och ja, biljakten börjar väl bli lite mer seriös nu. Tyvärr. Jag vill ju egentligen inte byta bil. Såvida vi inte kan få tag på typ en kopia av den vi har bara det att den är större. Eller en Volvo xc90. eller 60 för den delen. Men de är för dyra. Men drömma går ju...
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0