Höjden av otur?

Seriöööst! Inför förra tidningen så fick min telefon frispel. Och gissa vad som hänt nu.. Jo min telefon har fått frispel igen! Om det inte vore för att min förra samsungtelefon var så sjukt bra så skulle jag aaaaldrig överväga att skaffa samsung igen. 
 
Det är sjukt stressigt när man ska få tag på en massa folk och det enda kommunikationsmedelet som fungerar är mailen. Inte okej! Med andra ord ska jag skaffa en ny telefon så snart jag hittar ett bra och vettigt abonnemang. 
 
 
Strax bär det av till dagis för att hämta hem Malva. Jag gruvar mig lite. Vill så gärna sova. Fick så ont i huvudet efter besöket på vårdcentralen (träffade psykologen idag ju). Plus att jag blev helt slut i huvudet och hela kroppen. Fattar inte ens hur jag ska orka gå till tandläkaren sen. Och släpa med båda ungarna. Men men, det man måste orkar man eller hur det nu är. Sova får man göra nån annan gång. 
 
På tal om att sova. I natt väckte Elsie mig precis så lagom att jag fick se supermånen/blodmånen/månförmörkelsen. Jag hade ammat klart vid 04.06 och månen skulle vara helt täckt vid 04.10. Så jag storsade omkring i lägenheten och letade upp kameran. Var svårt att ta kort, orkade inte dra fram stativet så det blev lite skakiga bilder. Men det var rätt fränt. Såg ut som om någon tagit en röd spelkula av glas och limmat fast den på himlen. Det var dock lite kallt att stå ute i bara linne och fota. Jaja, det var det. Nu är det dagis som gäller. 
 
Adjöken. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0