Torsdagsplaner

Inatt drömde jag att jag drömde en mardröm. Märklig känsla. Jag drömde att jag var rädd för att jag hade drömt en mardröm och att saker i verkligheten påminde om mardrömmen. Weird. Tack och lov så minns jag inte så mycket av det hela. 
 
Idag hade jag velat jobba men har ingen feedback och inget att utgå ifrån (än) så istället blir det bus med en småtrött Elsie som av någon underlig anlednign sov dåligt i natt. :( Passar på att röja undan lite tvätt och att städa lite. Vi brukar vanligtvis göra det på helgen men det är rätt skönt att få det gjort precis innan helgen istället. På så vis slipper man ha så många "måsten" på helgen. Plus att det alltid är skönt att slippa överfulla tvättkorgar (ja, vi har ju två stycken). 
 
Igår blev Pölsan 6 månader. Sjukt hur fort det går. Hon sitter rätt bra nu. Det bara sa pang så kunde hon sitta själv. Förvisso bara kortare stunder, ibland vinglar hon så hon bara klarar ett par sekunder men ibland klarar hon uppemot 5 minuter. Duktiga Lillosten. :) 
 
Jag hade egentligen tänkt åka iväg och kika på bilar idag men jag har verkligen ingen motivation. Så jag tog en snabbkik i morse via datorn istället. Hittade en suv med viss potential (som står här i Vallås) men det blir nog inte den. Men men, ingen panik ännu. Vi har ju tid på oss. Kanske ska fokusera på att besiktiga den bilen vi har först och främst. 
 
Jaja det var det. Nu ska jag dammsuga eftersom Elsie envisas med att rulla omkring på golvet. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0