natt/kvällsfika

Sakta men säkert inser jag att kyckling är rätt så gott ändå. Idag överträffade jag mig själv med baconlindadkycklingfilé som var fylld med färskost. Goodie! Och kycklingen blev inte ens torr! Wohoo! Jag hade ju tänkt använta vår stektermometer till matlagningen för en gångsskull eftersom jag är rätt för att köttet ska vara rått så har jag en tendens att steka allt för länge. Men givetvis har det kommit in vatten hos batteriet så termometern eller batteriet är dött. Men men, lyckades rätt bra ändå om jag får säga det själv. 
 
Ikväll ska vi gosa ner oss framför teven och kika på the 100. Jag inväntar jobb, och har gjort det hela dagen. Det lär väl trilla in runt 23 eller nåt. Får lite ont i magen för jag blir stressad av att tänka på det. 
 
Jaja, den egentliga anledningen till mitt inlägg var att jag ville lägga ut ett foto som jag tog när månen gick bananas för nån vecka sen (tror jag det var?). 
 
 
Ja bilden är redigerad. Och nej, det stod inte copywright elasans.blogg.se på den. ;) 
Ångrar lite att jag inte släpade fram stativet, så jade bilderna inte blivit så skakiga. 
 
Rubriken är Mattias verk eftersom jag inte kunde komma på någon. Tack för det. (Y)
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0