Loppisfyndat

Fast nu när jag tänker efter så stämmer inte rubriken riktigt. Det mesta på en loppis är väl ändå ett fynd för det vanligtvis är så billigt. 
 
Nåja, för ca 250 kronor fick vi en uppsjö med byxor till Malva, typ 5-6  stycken tror jag. Och 3 tröjor, en klänning en tavla, en sängmobil, en badgrej för småbarn (till Elsie) och kaffe/saft och bulle till mig, Mattias och Malva. Heeelt okej. 
 
Det var det. Nu ska jag slänga in mig och Pölsan och åka till badet. Tror inte jag glömt något denna gång. *Peppar peppar*

Kommentarer
Postat av: Ida Lilja

Ö för 200:- fick jag en overall till Elma :p

Svar: Haha ja alla fyndar vi olika ;) Men en overall är kanske lite dyrare än ett gäng byxor. :P
Elisabet

2015-10-25 @ 17:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0