lgh svar

Det blir ingen flytt för oss i januari. Vi fick inte lägenheten. :/ Är besviken men bara lite. I början kändes det som om vi skulle få den. Men ju mer tid som gick så kändes det som att den skulle gå till någon annan. Men lite störigt är det ändå för jag tror att det bara var vi som kom och tittade på den (om man ska tro de som bodde där dvs). Jaja, finns en ny trea ute nu. På bottenplan. Men de på bottenplan brukar kräva högre poäng än de på andra våningen så har vi för lite poäng för en på övervåningen så lär vi väl aldrig få en på bottenplan. Vi får helt enkelt hoppas att det kommer ut många lägenheter kring jul. Under högtiderna när människor är för upptagna med att ha semester och supa (eller vad de nu gör) så är intresset för lägenheterna svalare och då ökar våra chanser lite. 
 
Jaja, det var det. Idag bär det av till Falkenberg. Mice erbjöd sig faktiskt att komma och hämta oss med bilen. Jag ville gärna tacka ja men nu har jag ju redan lovat Malva att vi ska åka tåg så då kan jag helt enkelt inte försumma henne den chansen. Så det får vara krångligt och bökigt. Men har man lovat så har man. Det blir tåg idag. 
 
Men innan dess ska jag röja lite här hemma. Pölsan är nöjd och leker för sig själv så då får jag passa på och röja lite (och uppenbarligen även lata mig framför datorn ;) ). 
 
I morgon är Mattias ledig. Jag (tandläkaren) ska operera bort en körtel ur min mun. Creepy. Min största fasa är inte att jag ska få bedövning (även om knappast ser fram emot det heller). Men jag gruvar mig för att blöda i munnen. Det är så fasansfullt äckligt. :(
 
Jaja, det var det.
Hejsvejs i lingonskogen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0