Lång helg

Helgen som gått har känts väldigt lång. :) Antar att det beror på att Mattias var ledig i fredags. På eftermiddagen åkte vi till Falkenberg och kom inte hem igen förrän runt 23-00 nån gång, minns inte riktigt. 
 
Sen på lördagen var vi till Oskarström för 40-årskalas.  Malva var rätt blyg först men sen for hon omkring som en projektil som vanligt. Kom hem runt tio halv elva eller nåt sånt. 
 
Och igår åkte vi till Oskarström igen. Mumsade tacos till lunch och passade på att träffa Kenneth, Hanna och Willgott innan de åkte hem till Göteborg igen. Det blev dock lite väl stressigt när vi kom hem. Vi var nämligen hemma 13:15. Och jag brukar ju åka till simningen vid 13:20 - 13:25. Men jag var tvungen att amma för Elsie var så trött, ledsen och snuttig. Så det blev en snabbamning på 4 minuter sen fick vi kasta oss in i bilen och köra till arenan. Elsie var ledsen först men väl framme var hon hur snäll som helst. Som vanligt. Efter simningen var hon dock helt slutkörd. Hann knappt lämna parkeringen så sov hon. Vaknade till när vi kom hem men somnade om efter lite snuttande och sen sov hon i tre timmar. För min del blev det inget vilande för jag var tvungen att köra igång med maten. 
 
I natt blev jag väckt fyra gånger (Elsie två gånger och Malva två gånger) så jag är verkligen inte pigg idag. Ska åka till vårdcentralen vid 11 för att träffa psykologen. Ni anar inte hur gärna jag vill ringa och ställa in det och lägga mig och sova istället. :( 
Sen efter mötet så ska jag hämta Malva på dagis och sen åker vi direkt till Falkenberg för att vara barnvakt en liten stund. Jag kommer nog inte ens hinna äta lunch. Får väl ta med mig en matlåda dit istället. Längtar tills ikväll när jag får gå och lägga mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0