Lägenhetsresultat närmar sig. Sakta men säkert.

Jag blev för otålig så idag ringde jag hfab för att fråga hur det går med lägenheten egentligen. Han som har hand om ärendet arbetar tydligen bara deltid så därför kan det ta lite längre. Men de hade tydligen "pratat" (vad menas med det då) om just den lägenheten idag och att vi troligtvis skulle få svar antingen i morgon eller i början på nästa vecka (för han var ledig både torsdag och fredag). Spännande tider..
 
Snart är det middagslagning som står på menyn. Blir curryfisk till middag. Jag har längtat ända sen i lördags. Har inte ätit det på minst 6-7 år tror jag. Mums! Och nej, Mattias den stackaren ska inte svältaihjäl, han får äta gårdagens rester. ;)  Om han nu kommer ha någon aptit när köket kommer lukta curry. MEN han har redan sagt att det är ok så nu är det försent att ångra sig. Det ska bli såååå gott! :D Curry! 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0