Konspirationer

 
Tror barnen konspirerar igen... Fick sova ca 2 timmar efter jag lagt mig, sen började karusellen.
 
Strax före midnatt: Elsie vaknar. Ammar 30 min och sen får vi somna om. 
Ca 01:00 Malva vaknar och vill komma till vår säng. Vi (jag och Malva dvs) får somna om ganska snabbt.
03:00 Malva väcker mig (viskandes faktiskt, jag blev mycket imponerad) och meddelar att hon vill på toa. Jag tvingar upp Mattias. 
04:55 Elsie vaknar igen. Och jag får inte somna om mer. Väckte Mattias runt halv 6 och bad honom ta Elsie så jag fick försöka sova en liten stund till. Men då vaknade Malva och huserade, tror hon väckte hela huset. Så det vara bara ett ge upp. 
 
Idag ska jag ut till Slottsmöllan för möte med chefen. Känns väl sådär för jag är som vanligt trött, och Elsie är också det, så hon är väl inte så sitt allra soligaste humör.. Sen i eftermiddag/kväll ska jag vara barnvakt. Leo och Elma kommer hit. För jag är för lat/bekväm för att köra till Falkenberg. Idag får jag vara lat. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0