Känslostorm

Haha ja jösses! 
Det har blivit rutin att jag går in på hfab:s hemsida och letar lägenhet varje dag. Men jämna mellanrum loggar jag även in då och då för att kolla poängsaldo osv. Fick en liten glädjechock när jag loggade in i morse och insåg att vi bliviterbjudna att komma och titta på en lägenhet. 
 
Det är en trea på 80kvm och den ligger ute i bäckagård. Tyvärr är den på andra våningen. 
 
Först blev jag förvånad. Sen överlycklig. Sen rädd och slutligen pessimistisk. Varför är den så billig (strax under 7000 i månaden) när den ligger i bäckagård?? Tjusiga väster brukar vara rätt dyrt ju.. Sen måste vi nog byta dagis på Malva isf. Och det är längre bort från centrum. Längre bort från Mattias jobb och längre bort från en motorvägspå/avfart.  Hmm. :/ Meeen vi ska åka och titta på den i alla fall.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0