Teknikelände!

Elsie tyckte det varen utmärkt idé att vakna 05:25 i morse. Hon somnade förstås om strax före 6. Så när jag la mig för att slumra lite till så gick de andra två upp. Malva är ju rätt liten så även om hon kan konsten att smyga så gillar hon sällan att tillämpa de kunskaperna. Med andra ord dröjde det inte länge innan hon hade väckt Elsie igen. Mattias har förstås inget emot att ta båda tjejerna så jag som har varit uppe på natten får slumra en stund till. Men som sagt, Malva tycker inte om att smyga så jag kunde inte somn om så det  var bara att pallra sig upp. Uscha.
 
Så medan Pölsan nu sovit under förmiddagen så har jag bråkat med skrivaren. Är -5e gången jag spenderar minst 30 min med att försöka få liv i den. Eller.. Lever gör den ju. Men den skriver inte ut och datorn kan inte hitta skrivaren. Jag blir vansinnig!! Leker med tanken att hiva ut den genom fönstret. :@ Skärper den inte till sig snart kanske mina fantasier övergår till handling. Synd att teknik inte tar åt sig av hot. :( :@
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0