Sjukstuga

Uscha. Mardrömsnatt nr 2 - check! 
 
Jag hann knappt somna, bara slumra till, innan Pölsan vaknade strax före 23. Sen var karusellen igång och jag fick stöka till halv 1 innan hon kom till ro igen. Sen vaknade hon vid 4 också men somnade om av sig själv ganska snabbt. Det kunde däremot inte jag göra. Tycker att det borde vara lätt att somna när man är sjuk och trött men icke. Idag vacklar vi alla tre på gränsen till feber. Uscha. :( Tror min tempt är på väg upp för jag går runt och fryser så hemskt. :( Men ingen rast eller ro för det. Måste handla idag om vi ska få någon middag (Hur kunde vi glömma huvudingrediensen: kassler?!). Så lika bra att få det överstökat. 
 
Sen i em när det av till sjukan för att ta bort stygnen. Först kände jag mig osäker eftersom de inte suttit särskilt länge. Men nu tycker jag bara det ska bli skönt att bli av med dem. De skaver mot tandköttet och det.gör.ont.
 
Vi har blivit erbjudna att titta på tre lägenheter. Två på vallås och en på Bäckagård. Tänkte ringa hfab om en stund och kolla vart i kön vi ligger. Spännande. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0