Norrlänningen är på väg bort

Jag tror minsann att min norrländska ådra är på god väg att sina. Eller så är jag bara lat. Det är minst lika (om än inte mer) troligt. Skulle behövt åka in till stan och hämta ut mina linser som kom i torsdags. Behöver även besöka apoteket för att hämta ut mer levaxin. Har varit utan levaxin sen i fredags, och utan b12 i över en vecka. Men vad gör jag? Jag åkte hem istället efter jag lämnat av Malva på dagis. Till saken hör att jag var tvungen att åka hem så Elsie kunde få frukost, hon sov till 08:20 så hon fick inget mat innan dagis (men hon ammade vid 05.30 i morse).  Men nu när maten är intagen så har jag verkligen ingen större lust att gå ut igen. Det är kallt och eländigt. Sjukt mysigt med snö. Men KAAAALLLT! :S Sen är väl själva kylan inget jätteproblem om det bara var jag själv som skulle ut. Men Elsie måste ju bylsas på men en hel hög med kläder så hon knappt ryms i babyskyddet. Måste mer eller mindre trycka ner henne i det och sen hålla fast henne medan man samtidigt försöker fästa spännena (ja, jag tvivlar också på att den böjningen finns på riktigt). Såå, mitt problem ligger väl snarare i att det är jobbigt att gå ut än att det är kallt. Okej då. Jag är nog bara lat. Hehe. 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Louis

Här finns ingen snö :P

Svar: Vi hade som sagt en del snö men nu är den borta igen. Snopet.
Elisabet

2015-11-24 @ 08:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0