Avbeställning.

Haha jag är hopplös! Ni vet Elsies stol som jag så högtidigt förkunnade igår att vi beställt..
 
Erhm.. Joo.. Det är som sååå atteee... Jag har avbeställt den!  
 
 
 
Det är ju Black friday på tjae.. Fredag.. Och min hjärna kommer haverera om vi köper en stol för en himla massa pengar och sen hittar en likadan (eller någon av de alternativ vi haft) till något super-reapris. Med tanke på vilka stolar vi velat mellan så tvivlar jag starkt på att de kommer rabatteras, men det är inte något jag vill riskera att missa så jag kontaktade företaget idag och avbeställde stolen. Finns den inte med på rean så beställer vi bara exakt samma stol igen. Hehe. 
 
Jaja, det var det. Idag har vi haft två spekulanter på lägenheten. Hade två igår också så nu är det bara en som inte hört av sig. Misstänker att hen inte kommer komma och titta heller. Tror de hade sista svarsdag i morgon. Malva har tyckt att det varit himla roligt och spännande när det kommer totala främlingar hem till oss. Hon vill typ inte att de ska gå igen. Elsies humör har varit lite sämre. Men det har inte varit de mest optimala tiderna heller. Men men, nu är det ju mer eller mindre över. Goodie.
 

 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0