Stretching, Eurovision och en fyra

I Idag är vi lätt (extremt) sömniga.  Vår i Oskarström igår och kollade på eurovision.  Kom i säng strax före 2 i natt.  Men vi hade det trevligt och programmet var spännande  (eller i alla fall rösträkningen).  :-)
 
Idag får vi besök av Ida och Nice (och barnen förstås).  Men nu närmast ska jag träna.  Blir tredje dagen i råd och det känns både bra och motigt.  Har en rejäl träningsvärk.  Jag vet så väl att man ska stretcha men ändå struntar jag i det.  Jag är som en rökare.  :-S
 
Ang.  Lägenhet så sitter vi och håller tummarna här hemma.  Står i kö på en fyra och vi finns med i topp 5 (dvs de som har chans att få lägenheten).  Sista anmälningsdag är i morgon så jag hoppas ingen går om oss.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0